Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Днес си търсих втулки за шибаната кора, на всякъде ме гледаха като трактор. Накрая ще си купя един черен силикон и ще наплескам отпред. Само където си потроших окачването из пз улиците...
    Под втулки имаш в предвид белите квадратни щипки в които се навиват рапидките нали?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • Да.

      Comment


      • Колеги,днес на диагностика се случи нещо много интересно,при проверка на дебитомер, стойностите на въздуха и напрежението варираха постоянно.При 820 оборота напрежението постоянно варираше 1,5-2,8 V като същото се наблюдаваше и при количеството въздух.При форсиране съответно количеството въздух се дигаше а също така и волтажа който стигаше до стойност 3,7V.След като констатирахме това, започнахме да търсим причината.В края на краищата се оказа, че при почукване по корпуса на дебитомера и дори на филтъра се получаваха промени в стойностите, без дори да е запален двигателя.Примерно количеството въздух от 0 можеше да отиде до 4 цифрена стойност.Тук може да вметна че електрическите връзки са проверени добре и лично аз нямам съмнение в тяхната неизправност.Питането ми е при това положение да сменям ли дебитомера и другото което ме интересува е мнение за дебитомери pierburg.Предварително благодаря на отзовалите се.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Да.
          http://www.avto.bim.bg/tursene/%D1%8...0%D0%B8%D1%8F/
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • Благодаря за линка, но коя точно от тези ще ми свърши работа?

            Comment


            • Мислите ли, че комбинацията от ниски обороти и висока предавка може да съсипва демпферния маховик, примерно 1000- 1200 об. и шеста скорост
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Мислите ли, че комбинацията от ниски обороти и висока предавка може да съсипва демпферния маховик, примерно 1000- 1200 об. и шеста скорост
                Мисля, че е възможно. При тази комбинация най много се товарят възлите, участващи в съединителната група, в това число и демпферния диск.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Въпрос за регулиране клапани JTD (10 клапанови)

                  Здравейте,
                  Понеже тук сте 95% с дизели, реших да попитам нещо. Тези дни се возя с едно JTD и в книжката за обслужване пише, че на всеки 40 хил. км. се регулират клапани. В книгите на 166 пише ли нещо подобно и ако да - спазвате ли го?
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    Здравейте,
                    Понеже тук сте 95% с дизели, реших да попитам нещо. Тези дни се возя с едно JTD и в книжката за обслужване пише, че на всеки 40 хил. км. се регулират клапани. В книгите на 166 пише ли нещо подобно и ако да - спазвате ли го?
                    В e-learn пише, че клапаните трябва да се проверяват и при нужда - регулират считано от пускането в експлоатация на следния пробег:

                    20, 40, 80, 120, 160 (хил. км.).............

                    За над този пробег няма данни.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Е така де... Ама спазва ли се?
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • Аз си мислех, че са с хидравлични повдигачи.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • С хидравлични са всички 16 и 20 клапанови. Старите не са.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                            С хидравлични са всички 16 и 20 клапанови. Старите не са.
                            Усещам, как току що на някои колеги им се отвори още една тема за размисъл.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Искате да кажете че имам някакви болтчета и гайки на кобилиците и каква е хлабината тогава на изпускателните и всмукателните клапани?
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Ей това е, почна се!

                                Comment

                                Working...
                                X